Medezeggenschap

In de MR kunnen ouders en leerkrachten meedenken over het beleid van de school. De MR heeft vaak een adviserende, maar zeker ook wel eens een beslissende rol in beleidszaken. De MR kan ieder onderwerp betreffende het beleid van de school ter sprake brengen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er problemen met individuele leerlingen of leerkrachten worden besproken, maar je kunt zaken waar je zorgen of ideeën over hebt op de agenda laten zetten. Dus als u als ouder iets op de agenda wilt laten zetten, laat het óns dan weten. Iets vragen of doorgeven aan de MR? Neem gerust contact op en stuur een e-mail naar royhilvers@cordeoscholen.nl.

De MR-leden zijn:

·        Roy Hilvers (voorzitter) (vader van Nout uit groep 6 en Jet uit groep 8)

·        Gerda Buffinga (moeder van Koen uit groep 3 en Niek uit groep 7)

·        Marloes Bangoer (moeder van Alphan uit de Koolmezen)

·        Juf Marian (leerkracht groep 0/1/2 de Roodborstjes)

·        Juf Paola (leerkracht groep 4)

·        Meester Wim (leerkracht groep 5)