Vervoer

Vanuit Arnhem Zuid en vanuit Nijmegen wordt vervoer geregeld.

Vervoersvereniging Pieter Jongelingschool Arnhem Zuid

Om onze kinderen van en naar school te krijgen, is er vanuit Arnhem Zuid een vervoersvereniging opgericht. Mocht je overwegen je kind naar de Pieter Jongelingschool te laten gaan en je woont in Arnhem Zuid, dan kan je je aansluiten bij onze vereniging.

Hieronder kort even wat informatie: Het vervoerssysteem is een stichting die kinderen vervoert uit Arnhem zuid naar Arnhem Noord. Op dit moment rijden er ongeveer 50 kinderen mee en rijden er ongeveer 25 ouders/gezinnen. Als je met dit systeem mee wilt doen, wordt je kind door andere ouders naar school/huis gebracht, en moet je zelf ook in staat zijn een aantal ritjes te rijden en andere kinderen mee te nemen. De richtlijnen zijn bij 1 kind 3 te rijden ritjes, bij 2 kinderen 4, bij 3 kinderen 5 ritjes. De andere ritjes wordt je kind opgehaald/thuisgebracht door een andere ouder.

Door mee te draaien in het rooster verbind je je eigenlijk aan een sociaal systeem. Wij zorgen er samen voor dat onze kinderen naar een goede, fijne, christelijke school kunnen. Mocht je meer vragen hebben of je aan willen melden, neem dan contact op met Anne-RenskeHuizinga (contactpersoon nieuwe ouders).

Tel: 06-40273227 of mail naar anne_renske@hotmail.com

Vanuit Nijmegen (binnenkort meer info)